Saturday 28 April 2012

Tiket kapai torobang...

Assalamualaikum.....^^.....kuning...merah...biru...putih...hitam...same je kan...color je beza....

AIR ASIA VS MALAYSIA AIRLINES..




serius to say..aku tak kesah mana2 pun tak pa...asalkan flite tu dapat bawak aku pulang ke tempat asal aku yg sentiasa aku rindu.....yeah...

tapi..kenapa tetiba je aku wat entri sal kapai toqobang ni?hahha..saja je..tak dak modal nak sembang..hahah

*********************************************************************************

besalah...seperti kita sedia maklum, bulan 8 dah nak raya..(8 ehh..aku tembak je nih)...so, org yang stadi jaoh2 ni..mmg tak dak benda lain dalam kepala..confirm dah pakat busy nak beli tiket kapai teqobang...yelah tiket flite harga dia tak macam tiket bas...yang senantiasa fix dia punya harga...kalo flite ni...ada hari murah tu murah la...kalo mahal...adoiiii......separoh dari gaji mak aku pun boleh capai....(sob3)..so, kena la rajin survey harga dia..pastikan beli sebulan lebih awal dari tarikh..(bagi org yang tak berduet mcm aku ni la..kalo ko anak dato or tan sri..leh abaikan)

raya haji haritu aku tak balik...yelah cuti pun kejap sgt...so beraya kat sini..bertemankan asingment yg bertimbun...dan maggie curry disisi menggantikan ketupat dan rendang(sedih kan?)...

so, pape pun yg terjadi..insyaAllah, raya posa taun ni aku mesti balik......mesti....hehehe....

ok...aku sebenarnya tak kesah...air asia ataupun malaysia airlines..yelah ADA SETENGAH ORG TAK MAU NAIK AIR ASIA(kelas ekonomy..tak dak standard)...kalo MALAYSIA AIRLINES  nampak mcm org kaya sikit kan...(elehh padahal turun dari kelas ekonomy gak)...

kelebihan air asia bagi aku...flite dia straight to de point...tak transit2 lagi dah...(dari tempat aku la tempat korang tak tau la)..tu yang aku suka...aku akan sampai ke rumah cepat..yeahhhh itu yang aku mau!!!

kelebihan malaysia airlines bagi aku..tak dak kelebihan pun..instead dia punya seat yg empuk n diberi makan..tu je..

"ape ko igt dia bagi ko makan free??" 


"tak de makna nya..harga makanan dan dikira sekali masa beli tiket ok..."

aku tak kesah bab makan..sebab selalunya time2 aku dah nak berlepas..aku mmg tak kan makan..setiba je kat umah..selepas pelok cium mak, nanges-nanges..terus pegi dapo..mencekik....hahaha....thats about it..

bagi aku lah kan...kita tak yah la nak belagak sgt...beli tiket flite ikot kemampuan kita...jgn nak belagak punya pasai sanggop berhabis beli tiket flite asalkan flite tu ada standard....hmmm...tak payah la wei....org sombong selalu rugi...

bagi aku, (entah kali keberapa aku guna perkataan 'bagi aku'), yang mana tiket flite murah di situlah ada aku(apakah?)/...hahaha.....

igt jgn nak belagak ek....hahahahah....ikot kemampuan...(kalo ko ank dato or tan sri sekali lagi boleh abaikan pesanan ini)...k lah...tu je kot....oleh aku kali ni..selamat beli tiket flite aku ucapkan...^^

p/s : aku suka pramugara air asia...weee.....kiut^^....
       tapi pramugara malaysia airline pun kiut gak...^^

pilot......

errr...bad experience with golongan pilot ni...so,, tak pe kot... :-p
(patah hati)..

=.=!











No comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM..
YA AKHINA...
YA UKHTINA....