Saturday 24 March 2012

yeeehaaaaaa ^^! new hobby vs new tabiat ^^

Assalamualaikum...




hehe...bila tak update..mmg tak update langsung..bila dah update tak henti2 update pulak..haiiii...itu lah mazida..

bukan apa kembali meng'update' ni sebab ada benda yang betol2 nak dikongsi..1ST hati saya tak tahan lagi tgk DSLR..yeahh..DSLR tiu adalah sejenis kamera..kalo korang slalu tgk para2 protographer dok pegang tu..kamera mcm tulah yang saya mengidam skrg nih...

paling latest G12.. yang masok dalam mimpi saya dah 2-kali dah..saya mula kenal dgn G12 ni after tgk fb pensyarah saya..SIR baru bli kamera..harga dia RM1500..terbaek lah...mmg saya tgh cari kamera yang range harga dia mcm tu pun..baru2 ni sir bwak kamera tu p diving..hasil gmbar yang diambil ok sgt..so lagi la saya tak tido lena..mcm nak capai 1..tapi budget lari la plak..maklumlah baru masuk sem 2 ni ha...bnyk pakai duit..RAM laptop pun nak kena tambah, baju koprat lah..baju dinner lah...mcm2..nak mintak kat mak..macam tak dapat je..sebab duit mak saya baru ja lesap 2 ribu..pastu saya p kecek2 mak saya bli moto lagi..haiii...mmg tak dapat lah bli G12 pakai duit mak saya..so kena la pakai duit sendiri..nak buat muka kesian kat abg2..satg abg2 saya buat muka kesian balik kat saya...

dula saya bekenan dgn olympus..tapi harga mmg tak mmpu la...saya pun suka nikon 1 yang pink tu...juga tak mampu...so skrg ni...aim G12-CANON..insyaAllah..azam nak simpan separuh dari duit PTPTN tambah ngan duit simpan sikit2 tu..tambah ngan duit keja part time bulan 6 nnt..insyaAllah pengakhiran 2012..dah bleh dapat G12 seketoi...kena ikat perot arr mcm ni....demi G12...


BILA DAH DAPAT KAMERA BARU LAH SEMANGAT NAK P CARI VIEW...NI CARI VIEW TAPI JUST GUNA KAMERA FON...ADOI...SAT2 NAK BLURR LA..APA LAH....

NI ANTARA GAMBAR GUNA KAMERA FON SAMSUNG TOUCH SKRIN SAYA YANG SAYA BLI HARGA rm320..

credit to my rumet coz jadi model kali ni...


thanks untuk cayang ryan sebab jadi model aunty kali ni...

-bila dah dapat G12: akan semakin banyak gambar baby yang akan diambil...dorang kiut...telatah dorang tak dibuat2...hehehehehe
-gambar makanan tak dilupakan
-juga gambar borneo...nantikan...insyaAllah^^





1 comment:

ASSALAMUALAIKUM..
YA AKHINA...
YA UKHTINA....