Sunday 1 April 2012

peliks...weird...strange....~.~

Assalamualaiku wbt...

ok harini tak nak cakap byk..just nak u oll enjoy the picture...picture2 ni diambil di sekitar sabah kemarin...saja2 nak kongsi..keunikkan sabah...

DINASIHATKAN SESAPA YANG TGH MAKAN TU...HARAP2 JGN SCROOLL DOWN LAGI..NNT U OLL MUNTAH...HAHAHA..


gambar kat atas just di kfc...mmg tiada apa yang pelik...juat nak try shoot gambar botol sos tu je...pesanan :DINASIHATKAN SESAPA YANG TGH MAKAN TU...HARAP2 JGN SCROOLL DOWN LAGI..NNT U OLL MUNTAH...HAHAHA..


gambar kat atas tu just gambar rempah ratus je..kebetulan kemarin saya keluar cari barang dapor sikit..(bunyi mcm rajin masak je kan)...


jalan2..tetiba mata terfokus kat gambar kat atas..fokus punya fokus...naaaa....ulat rupanya...haha...ulat kering...hadoiii...kat semanjung tak jumpa benda ni...takkan ada org jual jual di pasaraya terkemuka...hehe...unik kan?


ok fine..saya bukan pengotor..saya tukang snap je...yang pegang sudu tu yang sengaja dekatkan ulat2 tu ngan kamera saya tu si kembaq sengal saya punya keja..


gambar kat atas tu..entah la..nak kata pun tak taw..mmg peliks...mcam jantung pun ada...kalau blaja bio...ala2 macam broncus(ntah la eja mcm mana dah lupa) kan....


last untuk harini...terimalah scoot kiut ni...credit to abg turkuaz...

see u lagi 2 minggu....trip to kundasang.....yeeeehaaaaaaaa....wasalam...



No comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM..
YA AKHINA...
YA UKHTINA....