Friday 20 April 2012

aSiNgMeNt...weeeeee ^^

Salam..^^

hamek kau..tetiba buat etri pasal asingment...tah pape je..k lah...jgn kuar dari topik..thats about it..kalo kita diberi skop mengenai sesuatu asingment...ikot je skop tu..tak yah terlebih..tak yah terkurang..(itu lah apa yg sering dipesan lecturer HUBUNGAN ETNIK  i..huhu...

semalam i could finished all the asingment..hehe...once again "ALLLL THEEE ASINGMENTT"...kihkihkih(gelak pontianak)...entah kenapa aku bersemangat nak siapkan "ALLLL THEEE ASINGMENTT...haha(ko memang)..siap tido lepas subuh..hamek kau...n supposed pagi ni aku ada private tutor..tapi disebabkan semalaman tak tido..so, private tutor tu aalllll goonneee...haha...tidoq tak sedaq diri..jaga2 koi 9.40...private tutor koi 10 am..hamek kau! "ko igt ko sempat ke ha?"kata sang kancil kepada sang penyu..

kemarin 20 april 2012 genaplah setaon kami bekas2 student MATRIKULASI KEDAH meninggalkan KMK tercinta...byk benda yg kami lalui disana..dari suka kpd duka..dari tak matang kpd matang..dari single ke in a relationship...apakah?..hahaha

the thing yg aku takkan leh lupa sampai tua..incident TAIK BINTANG..fuhh...sampai skrg fobia ngan taik bintang..sampai skrg tak brani tgk langit pada waktu malam...(scary dowh)..nnt lah aku citer...."ko nak citer sgt? brapa byk entri ko janji itu ini..tp ada ko buat?" kata sang buaya kepada sang katak..

aku kinda busy women in da world la...mana sempat nak buat semua tu..aku hapdate bila aku rasa nak hapdate..kadang2 bila otak tgh ngeng pun aku hapdate gak..sebab tu kluar bahasa merapu meraban tu...(ignore je ek)...

harini aku dgn penoh bersemangat aku nak buat asingment MATH LAK.."ko cakap ko dah siapkan semua asingment ko"...yess! asingment OOP..math belom lagi..basicly..aku dah ada idea yg mencurah2 ni..semangat giler nak buat..asignment math kali ni PROF mintak untuk amek apa2 topik dlm MATH n cuba cari application dia dalam real life.."hape ko igt taak de paedah nye blaja math ke" dalam real life ni kita byk applied math tau dak! (k fine..aku penah tny soklan buduh tu kat cikgu math aku time skola) "cikgu! kenapa kita kena blaja math? mcm tak dak paedah jee?"...  ...aku mmg cam ni..bersifat ingin tawu memanjang..sampai terkluar soklan yg agak buduh dari aku..

kalo korang nak tawu..tu ha..kat angkasa lepas tu kan..byk guna VECTOR (one of da subtopic in add math)..

dah la tu..mlas nak merapu meraban dah!...hehehe..
*********************************************************************************

jap2..sikit g..aku dah tukar keta idaman aku..dulu aku teringin HONDA CITY...skrg ni aku berkenan ngan PREVE tu haaa...kete baru kluar tu...bapak smart dowh...(dowh?..apakah)...jom kita imbas gambo kete tu...pasni aku lak bergambar dalam kete tu...hehehe...insyaAllah..^^



wanan kegemaran aku!!!!!!,,,nak sebijik...sebijik ja pun...ples la...tauke proton bagi lah i sebijik...sebijik ja...takkan nak bankrap pun...T_T..(meleleh air liur)..

p/s : abg janggot..apa kata tukar kete awak ke kete ni^^..then give me the key..(the car also)...


2 comments:

ASSALAMUALAIKUM..
YA AKHINA...
YA UKHTINA....