Tuesday 14 February 2012

DoOdLe..versi BARU MENCUBA^^

ASSALAMUALAIKUM..
ALHAMDULILLAH..moga kalian semua sihat sentiasa harini..
hmm...sebenarnya..harini apa yang saya nak kongsikan adalah DOODLE..
saya pasti semua penah tgk kartun2 yang comel2 kan?
byk jugak blog2 yang buat tutorial buat DOODLE ni,..dari basic sampai lah ke tahap profesional..
itulah sebenarnya function internet..kena pandai guna..selain dari fb..try search apa2 yang kalian rasa ingin tahu..insyaAllah mesti dapat..
ALHAMDULILLAH..di saki baki cuti semester ni..sempat jugak saya blajar buat doodle..sebab tu nampak mcm busy je..bila ada yang kol..mmg saya tak jawab..(henfon pun entah kemana hilangnya)..
tapi busy mana pun kita..saya nak pesan SOLAT LIMA WAKTU JGN DILUPA..
ok lah saya tak nak lagi berceloteh panjang..sebab mesti kalian nak tgk hasil kerja saya kan? hehe..alhamdulillah..tak lah sehebat pelukis2 doodle yang proresional..saya budak baru blaja^^..

doodle di atas ni..mmg versi budak baru blaja..saya main tekan je..saya belom rujuk tutorial lagi time ni...


doodle yang di atas ni selepas saya merujuk kpd beberapa tutorial..insyaAllah next entri saya akan sertakan link2 blog yang menyediakan tutorial buat doodle...

insyaAllah jumpa lagi di entri yg akan datang..
syukran akhina ya uktina yang sudi membaca entri kali ini^^

p/s : this blog will be upgrade to english version..insyaAllah

1 comment:

ASSALAMUALAIKUM..
YA AKHINA...
YA UKHTINA....