Thursday 23 February 2012

saya & HARIMAU MALAYA....

ASSALAMUALAIKUM WBT..
hmm khaifa haluki???

harap semua sihat2 lah kan...

rasa-rasanya...mcm dah lama je saya tak update blog ni sejak2 dah balik rumah kedua ni...hehe...rumah kedua saya adalah hostel saya lah...kat sabah ni haaa..biasa lah sibok skit sejak2 ni..saya sibok dgn sem baru..nak daftar kursus lah..pegi kelas..semualah..yg the latest saya dgn ICELEMONTEA..coming soon...ICELEMONTEA dalam perancangan untuk buat food review...yg jd tukang rasa ialah saya dah membe saya..insyaAllah...makin gemok la pas ni....hmmm...hope ICELEMONTEA dapat bagi guide tempat yang paling syiok utk korng semua terjah pegi makan.....nnt kan..coming soon..akan launch...

alhamdulillah..beruntung jugak stay kat sabah ni...

actually..kurang dari setaun saya kat sini...tp dah mcm2 artis dah saya jumpa...antaranya adalah PAK NIL...RAY ERA...HANIFF ERA...AIRIL..KUMP PADI..SHUIB SEPAH...

dan yang paling latest ni ha..adalah GENG HARIMAU MALAYA...

Seperti yang semua tau..semalam(persamaan 22 hb february 2012) geng malaysia dah tewas lawan ngan jepun 4-0 tu...hmmm nak buat mcm mana...adat perlawanan ada kalah ada menang..dah tak da rezeki pasukan malaysia tu menang kali ni kan...hhmmmm tak pe lah.....tak da rezeki...tapi kita kena selalu doa..hope dorang boleh buat yang terbaik utk perlawanan akan datang...insyaAllah...

ok...tp pasal perlawanan semalam bukan lah motif saya tulis blog harini...tapi harini saya nak cerita pasal..geng HARIMAU MALAYA turun ke KOMPLEKS SUKAN UMS untuk training bg perlawanan dgn sabah esok(24 february 2012)..

petang tadi saya nak balik hostel..kompleks sukan tak jaoh dari hostel..so, membe saya si arif ni ajak g tgk dorang...so...saya pegi lah...hehe...berbekalkan kamera hp yang biasa2 je ni...boleh lah dari tak da kan...at least saya dah tgk depan mata kan...korang ada?? heheh....ok tak mau celoteh lagi..terima lah gambar2 ni....bukti saya dah tgk dorang..

nak saya kenalkan lagi ke siapa dorang yang dalam gambar kat atas tu?? tak yah la kan....hehehehe


k...yg di bulatkan merah tu..adalah si apek tu haa...dia tgh joging2 di padang ums...ums tau...hehehe


gambar kat atas tu..kalau korang zoom baik2 kat si apek(baju putih)...dia actuallly tgh pandang kamera saya...ter'kezut' jugak saya...berbangga..hehehe...tak lah bangga sgt pun...^^


yg saya merahkan tu adalah...si ANJING..yup anjing pun nak training bola gak..yg lawak...apek pandang je anjing tu...confirm dia cuak kan,.,hahahha

ok lah...line internet pun dah warna turkuaz...sebelom ia bertukar jd fully hijau better saya publist je teros..sory..actually banyak lagi gambar yang nak saya share...sory jugak..gambar tak clear...huhu

wassalam...^^






No comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM..
YA AKHINA...
YA UKHTINA....