Thursday 17 May 2012

2 minutes entri....

salam...hi readersss..

k ...2 minutes entri..means mmg kejap je entri kali ni...just nak melepaskan rindu pada blogg....weeee

ok..updates about me...minngu ni aku dah fully booked...wakakaka....

lecturer2 aku yg booked aku...dorang mintak aku bt presentation lah..quiz lah..test lah...lah..lah.lah...mmg fenat...fuh fuh fuh..

minggu depan dh final week...means...exam menanti selepas itu...then...hooorey....hooorey...balik cuti...

tapi exam tu kena struggle sikit arr...

major math weh...math tu....hadoiiiiiiii

k lah..tu je dari aku kali ni...

abg janggot aku...minggu ni tak jumpa dia lagi...batang hidong dia pun tak nampak....hmmm...dak pape la...maybe dia merajuk(pe hal)...hahaha

tak dak abg janggot...ada abg lain...usha abg lain lak...weeeee......perempuan mata keranjang....

lex arr...itulah kemanisan org yang single mingle cam aku...boleh usha sesapa je yang aku nak.....hahahahahaha

No comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM..
YA AKHINA...
YA UKHTINA....