Saturday, 26 May 2012

HaPPy DaY WiTh BiG BiG SmiLe

salam n hi...



today im kinda happy...yes...i went out n have my chocolate cake + tiramisu cake + black forest cake = 3 slice cake...muahahahhaa...errrr....blurrr kan..haha...boleh kah aku menghabiskan kesemua nya???

jawapannya..........

takk...aku tak leh abeh kan pown.....

tapi ada org tlg perabih kan kek tu.....



thanks to my rumet...muahh..thanks sebab melayan nafsu makan aku yang semakin buas ni....hahaha



sebelom teman mengundurkan diri...ni haaa...tadi teman beli tomato...kunun nak jga kulit b4 balik rumah..so nnt boleh semua org2 kampung terpesona tgk teman ni haaaaa (apakah)....so, teman nak beli tomato yg beso tu..tapi tak gamak nak makan...setakat sehiris dua tu boleh la...kalo sebijik tu..mau muntah hijau jugak teman...so..teman beli tomato yg kecik tu...comel je teman tgk...nak makan pun tak sampai hati....tp makan lah jugak kan..beli guna duit tu...haha...rasa dia sedap...berbeza dari tomato yg beso tu...rasa dia yang ala2 macam guava tu...(actually aku lupa guava dalam bahasa melayu disebut apa...)



thanks for reading....have a nice day!! ^^

3 comments:

  1. wah, kek sedap tu~~

    chocolate indulgence kan..hehe

    ReplyDelete
  2. kek sedap...!!!!!!!!!!! belanja satu... hehehe

    ReplyDelete

ASSALAMUALAIKUM..
YA AKHINA...
YA UKHTINA....